Respublikinė akcija „Edukacinių bitučių-robotų „Bee-bot“ ralis“

Spalio 12-23 dienomis Vilniaus lopšelis-darželis „Pušynėlis“ organizavo respublikinę „Edukacinių bitučių-robotų „Bee-bot“ ralis“. Akcija organizuota vykdant Atvirų techninių kūrybinių dirbtuvių projektą „Išradingi atradimai“, finansuojamą iš Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšų. Akcijoje sudalyvavo 13 šalies ikimkyklinio ugdymo įstaigų iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Pagėgių, Paliūniškio, Lentvario ir Šiaulių.

Dėkojame visiems akcijos dalyviams už aktyvumą dalyvaujant renginyje bei linkime ir toliau sėkmingai ir kūrybiškai ugdyti vaikų kompiuterinį mąstymą, plėtoti technologijų ir programavimo gebėjimus ir įgūdžius vaikams patraukliais būdais ir formomis.

Vilniaus lopšelis-darželis „Pušynėlis“

Akcijos veiklas organizavo: mokytojos Regina Vilkišiūtė, Liuda Samčiukevičiūtė, Diana Poklikajevienė.

Dalyviai: grupių „Linelis“, „Giliukai“, „Saulutė“ vaikai. Viso apie 55 vaikai.

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus.  Veiklų pavadinimai „Medžiai, lapai, vaisiai“, „Gėlių karalystėje“, „Moku rūšiuoti šiukšles“. Veikloje „Medžiai, lapai, vaisiai“ grupės „Linelis“ vaikai ištraukę kortelę su medžio pavadinimu, turėjo su bitute nuvažiuoti ant to medžio langelio, paskui ant to medžio vaisiaus ir lapo langelių per tris programavimo kartus. Veikloje „Gėlių karalystė“ grupės „Giliukai“ vaikai pasitelkę metodinės priemonės „Atrask žiedą „Metų rate“ korteles su gėlių nuotraukomis, turėjo nuvažiuoti su bitute ant tokio pačio paveikslėlio kilimėlyje. Veiklos „Moku rūšiuoti šiukšles“ grupės „Saulutės“ vaikai ištraukę kortelę su šiukšlės nuotrauka turėjo su bitute nuvažiuoti ant tos šiukšlės langelio ir „nuvežti“ ją į jai skirtą kontenerį. Vaikams veiklos buvo labai įdomios, naujos ir naudingos įsisavinant reikiamas žinias. Viso akcijoje sudalyvavo apie 55 vaikai.

Kauno lopšelis-darželis „Rasytė“

Akcijos veiklas organizavo: Vaida Stankevičiūtė, Logopedė Eglė Žičkuvienė, Mokytoja Agnė Liščiukaitytė

Dalyviai:“Kiškučių” grupė; 5 metai

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus.  Šis spalvingas, lengvai valdomas ir draugiškas mažasis robotukas yra puiki priemonė mokytis raidžių, skaičių, sužinoti kur yra kairė ir dešinė, ugdyti loginį mąstymą. Be jokios abejonės, vaikus sužavėjo tai, kad mokytis su Bee-Bot yra neįtikėtinai smagu!

Ugdytinius suintrigavo bitutė. Argi ji gali nukeliauti kur užprogramuosiu? Mano vardo pirmoji raidelė – keli paspaudimai ir programuojam. Ne taip lengva kaip atrodo. Reikia suskaičiuoti, nustatyti kairę ar dešinę – dalijosi įspūdžiais vaikai.

Lentvario lopšelis-darželis „Šilas“

Akcijos veiklas organizavo: mokytoja Renata Vladimirenko

Dalyviai: „Voveryčių“ grupė  (4metai)

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Bee-Bot bitutes kasdieninėje ugdomojoje veikloje naudojame labai dažnai, tai priemonė, kuri be galo patinka vaikams, o jos dėka sudaromos sąlygos vaikams ugdytis pažintinius gebėjimus, skatinti jų iniciatyvumą ir atkaklumą, tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo, komandinio darbo įgūdžius, vaikai mokosi programavimo pradmenų.

 Edukacinės Bee-Bot bitutės padėjo įtraukti vaikus aktyviai dalyvauti edukacinėse veiklose. Veiklos praplėtė vaikų patirtį ir gebėjimus pažinimo, komunikavimo, socialinėje kompetencijose, o pedagogo paruoštos priemonės ugdė mąstymą, suvokimą, draugiškumą, skatino vaikų norą pažinti ir sužinoti dar daugiau.

Ugdomoji veikla: „Vaisiai- daržovės“. Tikslas – atskirti daržoves, vaisius, uogas, juos pavadinti, apibūdinti išorines ir skonio sąvybes. Veiklos metu vaikai pavadino nupieštas daržoves ir vaisius, programavo bitutę, kad ši keliautų tik per vaisius arba tik per daržoves, kol pasieks finišą.

Ugdomoji veikla: „Drabužėlių pilna spinta“.

Vaikams buvo išdalintos kortelės, ant kurių buvo nurodyti paspaudimų skaičius ir kryptis. Vaikai užprogramavę bitutę, stebėjo kur ši keliauja, įvardino drabužį, pasakė kokiam sezonui jis skirtas.

Ugdomoji veikla: „Kur kieno namai?“.

Veiklos metu vaikai žaidė poromis, vienas vaikas užprogramavęs bitutę rinkosi gyvūną, o kitas, turėjo atrasti to gyvūno namus ir tinkamai užprogramuoti bitutę.

Ugdomoji veikla: „Pilnas sodas obuolių“.

Vaikai programavo bitutes, kad šios keliautų tik raudonų obuolių takeliu, arba tik žalių. Veiklos metu vaikai statė tiltus ir tunelius ir kartono ritinėlių.

Akcijos veiklas organizavo: Dorita Simanavičienė

Dalyviai: Priešmokyklinės ,,Boružiukų“ grupės 5-6 metų vaikai.

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Edukacinių bitučių –robotų ,,Bee-bot“ ralis kilimėlis ,,Senelio kieme“ vaikams  padeda susipažinti ir įtvirtinti naminius gyvūnus, jų jauniklius, įtvirtinti raides, perskaityti jų pavadinimus, garsiažodžius. Išmokus paveikslėlių ir žodžių eiliškumą, rekomenduojama juos sukeisti vietomis. Taip yra lavinamas vaiko dėmesys, skaitymo įgūdžiai, orientavimasis erdvėje. 

Edukacinių bitučių –robotų ,,Bee-bot“ ralis kilimėlis ,,Mokausi skaityti“ puiki priemonė pradedančiam skaityti vaikui. Kilimėlį sudaro dviskiemeniai žodžiai su paveikslėliais. Veikdami vaikai ne tik išmoks skaityti, bet  ir programuoti ,,bitutes“, teisingai nurodyti kryptį, naudoti žodžius: ,,aukštyn- žemyn“, ,,kairėn- dešinėn“, ,,pirmyn- atgal“.

Akcijos veiklas organizavo: Irena Kraičinska

Dalyviai: Jungtinė priešmokyklinio amžiaus ,,Skruzdėliukų“ grupė

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Akcija skirta skatinti vaikus pažinti gimtąjį kraštą, gimtąją šalį. Pirmiausiai vaikai tyrinėjo ant kilimėlio pavaizduotas iliustracijas, aiškinosi jų simbolius, reikšmes.  Toliau bitučių – robotų pagalba įtvirtino savo žinias, prisiminė sąvokas: kairė, dešinė, aukštyn, žemyn. Pirmiausiai improvizavo patys bitučių judėjimo kryptį, o vėliau vadovavosi pedagogo parengtomis rodyklėmis, kurių seką suvedus turėjo pasiekti tikslą ir įvardinti Lietuvos simbolį.

Ugdytiniai visada labai susidomėję, nes šiuolaikinės technologijos, inovacijos labai pritraukia vaikus ugdomojoje veikloje.

Majus 6 m. : ,,bitėms 100 balų, taip man patinka. Žinau viską apie Lietuvą, visur su bitėm galiu keliauti.“

Gabija 6 m.: ,,dar nemokėjau ir nežinojau kaip jos dirba, galvojau kodėl bitės kaip boružėlės…. ne visada man pavyksta nukeliauti kur noriu, bet Domas man parodo.“

Akcijos veiklas organizavo: Danuta Dmitrijevskaja

Dalyviai: Priešmokyklinės ,,Ežiukų“ grupės 5-6 metų vaikai

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Edukacinių bitučių – robotų ,,Bee-bot“ ralis kilimėlis „Bitučių kelionė pasakos takeliu“ skirtas  kurti pasakas ir pasakojimus, lavinti vaizduotę ir kalbos įgūdžius, ugdyti kūrybiškumą, fantazuoti. Vaikai lavins įgūdžius pastebėti aiškius matomus skirtumus ir panašumus tarp gyvūnų ir augalų, susipažins ir įsimins gamtos reiškinių pavadinimus ir skirtumus.

Edukacinių bitučių – robotų ,,Bee-bot“ ralis kilimėlis „Kuo ir kaip matuoju“ skirtas vaikų susipažinimui su matavimo priemonėmis. Matuodami atstumą, ilgį, tūrį, masę lavins įgūdžius naudotis vienu ar keliais sąlyginiais matais.

Akcijos veiklas organizavo: Orinta Lionaitė

Dalyviai:2-os darželio grupės vaikai, 3-4 m. amžiaus

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Veiklos pavadinimas: „Bitutės keliauja į pasakų šalį“.

Perskaitę pasakas kartu su bitutėmis nusikėlėme į pasakų šalį. Aplankėme skirtingus personažus, prisiminėme skaitytus siužetus. Vaikai lavino vaizduotę, kalbinius, programavimo įgūdžius, patyrė kūrybos džiaugsmą.

Akcijos veiklas organizavo: Daiva Masionienė

Dalyviai: „Genelių“ grupė.

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. „Saugok sveikatą – gerk kvapnią arbatą“.  Šios veiklos metu kartu su vaikais gaminome vaisių salotas.  Prisiminėme vaisių pavadinimus. Vaikai klausėsi žodžių pirmo garso. Tai raidžių susipažinimui ir sugalvojau vaikams žaidimą su bitėmis – robotais. Su „bitėmis „ draugaujame jau antrus metus. Tai vaikai bitę statė ant vaisiaus jį įvardino, pasakė pirmą garsą ir užprogramavo bitę kur važiuoti. Vaikams labai patinka žaisti su bitėmis ir dauguma jau moka jas užprogramuoti. Žaidžiant su vaisias iškilo klausymų, o kaip vaisiai atkeliauja pas mus iš kitų kraštų, Pradėjo vaikai spėlioti ir sprendėme, kokios transporto priemonės plaukia jūra, kokios skrenda dangumi, kurios važiuoja keliais ar reikalingi bėgiai. Taip sukūrėme  2 žaidimą „Pasakyk kas plaukia, skrenda, važiuoja“. Vaikai įvardino transporto priemones, aiškinosi ar ji gali skristi, plaukti, važiuoti ir bitės pagalbą surasdavo  antrą priemonę, kuri juda tokiu pat būdu.  Vaikams žaidžiant su bitėm – robotais suteikia, daug džiaugsmo, teigiamų emocijų, bet ir vaikai įgyja žinių, tai mokosi skaičiuoti, nustatyti kryptį, tai pat turi laikytis susitarimu ir bendrauja su draugais ir pedagogu. Mūsų grupės vaikams labai patinka žaisti su jomis.

VšĮ „Mūsų kiemelis“

Akcijos veiklas organizavo: Simona Erleckienė

Dalyviai: PUG „MOKSLINČIAI“ (5-6) m.

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. „Bitutė grybauja“. Naudodamiesi robotais Bee-Bot prisiminėme aptartą temą „Miško takeliu“, atkreipėme dėmesį į valgomus ir nevalgomus grybus, augančius Lietuvos miškuose: vaikams skirta užduotis padėti bitutei surinkti valgomus grybus. Ši IKT priemonė – puikiai žinoma vaikams, todėl toks temos aptarimas įtraukė, emocijos tryško, ypač apeinat langelius – kur stovi nuodingi grybai. Na, o jei jau dalyvauti ralyje – tai 100%!

„Bitutės ūkyje“. Todėl taip pat pasitelkėme Bee-Bot temos „Gyvulių ūkyje“ įžangai. Trumpai aptarus fermoje gyvenančius gyvulius padėjome fermeriui žaidimo būdu nukeliauti iki tvarto: susiskirstėme į 2 komandas, pasitelkėme 2 bitutes, mesdami kauliuką lenktyniavome, kas greičiau nuves savo bitutę į ūkininko tvartą. Azartas, noras išmesti tik 6 kauliuku ir nusivylimas atitolus kitai komandai… Daugybė emocijų ir pasiektas tikslas.

Paliūniško pagrindinė mokykla

Akcijos veiklas organizavo: Asta Savickienė

Dalyviai: Jungtinė ikimokyklinio ugdymo grupė, 3-6 metų vaikai. 

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Kadangi visą savaitę mokėmės būti saugūs ir atsargūs gatvėje, tai akcijos veiklai pasiruošėme kilimėlį, kuriame pavaizduotos gatvės ir įvairūs objektai (parduotuvė, bankomatas, mokykla, žaidimų aikštelė, stadionas, fontanas, parkas, tvenkinys ir mašinų stovėjimo aikštelė) ir mažas korteles su tais pačiais objektais. Vyresnieji vaikai, ištraukę kortelę, programavo bitutę, kad ši pasiektų kelionės tikslą vienu etapu, o jaunesnieji mėgino keliais etapais. Sunkiausiai vaikams sekėsi suvokti, kad pasisukimas vyksta vietoje, painiojo kairę ir dešinę puses. Labiausiai juos džiugino garsiniai bitutės signalai ir aišku, pasiektas kelionės tikslas. Vienos mergaitės paraginti vaikai nupiešė bitutės portretus. Keletas vaikų pasiūlė įdėti kelio ženklų, taigi veiklas tęsime ir toliau.

Panevėžio lopšelis-darželis „Pasaka“

Dalyviai: Emilija Aukštuolytė (6 metai), Kamilė Charenkaitė (5 metai), Augustas Liudvinavičius (5 metai), Ugnė Jankauskaitė (5 metai), Otilija Zulonaitė (6 metai)

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. „Išgirsk ir pasakyk“. Vaikai turi korteles su paveikslėliais. Pažiūrėję į paveikslėlį, pasako kas jame nupiešta ir kokia raidele prasideda paveikslėlio pavadinimas. (Pvz. Batas- pirma raidė B). „Pasakyk skaičių“. Vaikai rankose turi korteles su skaičiais. Prieš surasdamas tokį pat skaičių ant bitutės kilimėlio, turi pasakyti kokį skaičių jie turi. „Pagalvok ir atsakyk“. Vaikai išsitraukia korteles su klausimais. Pasakę teisingą atsakymą, jį suranda ant bitutės kilimėlio (tinkamą paveikslėlį).  Kuris jau geba skaityti perskaito pats, kuriam reikia pagalbos, padeda mokytojas.

Pagerėjo skaičiavimo įgūdžiai, susipažino su raidelėmis, skaičiais, išmoko skirti pirmąjį garsą,  laukti eilės. Vaikai pastebėjo, kad norint atlikti veiksmą, reikia labai susikaupti, kad atlikti jį teisingai

Vilniaus lopšelis-darželis „Pelenė“

Akcijos veiklas organizavo: Jolanta Bagdonienė

Dalyviai: Grupė „Grūdelis“ 6-7 metų vaikai

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. „Pelenėje“ jau yra edukacinė bitutė – robotas „Bee-bot“. Bee-Bot robotas, tai visame pasaulyje populiari ugdymo priemonė, skirta patiems smalsiausiems vaikams. Šias bitutes turi priešmokyklinės grupės ,,Grūdelis“ vaikai. Šis spalvingas, lengvai valdomas ir draugiškas mažasis robotukas yra puiki priemonė mokytis raidžių, skaičių, sužinoti kur yra kairė ir dešinė, ugdyti loginį mąstymą. Be jokios abejonės, vaikus sužavėjo tai, kad mokytis su Bee-Bot yra neįtikėtinai smagu! Spalvingas dizainas patraukia kiekvieno vaiko dėmesį, o tvirta konstrukcija užtikrina įrenginio ilgaamžiškumą ir saugumą. Tiksliniais krypties mygtukais galima įvesti iki 40 skirtingų komandų kurių pagalba Bee-Bot galima nukreipti judėti pirmyn, atgal, į kairę ir į dešinę. Paspaudus žalią mygtuką “GO” robotukas pradeda savo kelionę. Bee-bot kiekvienu savo žingsniu nukeliauja lygiai 15 cm, bei gali pasisukti 90 laipsnių kampu. Robotas Bee-bot, atlikęs užduotį, vaikus informuoja šviesos ir garso signalu. Su bitutėmis mes organizavome rungtis, taip įtvirtinome ne tik vaikų žinias bet ir sulaukėme daug gerų emocijų.

Šiaulių lopšelis – darželis „Žiburėlis“

Akcijos veiklas organizavo: Živilė Butkuvienė, meninio ugdymo mokytoja; Ieva Švėgždienė, priešmokyklinio ugdymo auklėtoja

Dalyviai: „Raidelių“ (6-7m.) grupės vaikai

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Vaikai susipažino su edukaciniu robotuku – bitute grupėje ir muzikos salėje.  Šiuolaikiška ir patraukli priemonė mažuosius žavi ir moko programavimo pagrindų, padeda sudominti ir įsitraukti į ugdomąjį procesą.

Žaidžiant muzikos salėje vaikai įtvirtino muzikos ženklų reikšmes, prisiminė muzikos instrumentų pavadinimus. Visi troško valdyti Bitę, sunkiausia buvo išlaukti savo žaidimo eilės. Grupėje žaidimo Edukacinis kilimėlis mokė skaičiuoti, išgirsti pirmą žodžio garsą ir įtvirtinti raides.

Mergaitė Meilė, išbandžiusi žaidimą pirmą kartą, išsakė savo nuomonę – man patiko, neįtikėtinai smagu!

Vaikus įkvepia galimybė išbandyti vis naujas kūrybingesnes ir sudėtingesnes komandų sekas!

Vilniaus lopšelis-darželis „Vieversys“

Akcijos veiklas organizavo: Edita Cibulskienė, Irmantė Miglinaitė

Dalyviai: Veiklose dalyvavo 5-6 metų „Pelėdžiukų“ grupės vaikai.

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Pirma pažintis su robotuku įvyko rugsėjo pabaigoje. Veikla „Medžių lapai“. Vaikai robotuko pagalba ieškojo nurodyto medžio lapų arba vaisių, atsistoję ant tinkamo langelio galėjo papasakoti apie medį tai, ką jau žino, ką norėtų sužinoti. Tik keletas vaikų programavo visus žingsnius iš karto, daugelis rinkosi „žingsnis po žingsnio“ būdą, labai sunkiai sekėsi suprasti ir atlikti posūkius. Vaikai pasakė, kad užduotis buvo „sunki“, tačiau patiko ir norės dar pažaisti su robotuku.

Antra veikla „Atrask rudenį“. Veiklos metu vaikai turėjo atpažinti rudens vaizdus ir nukeliauti prie pasirinkto paveikslėlio, norintys galėjo papasakoti, kodėl rinkosi būtent šį paveikslėlį, kas jame labiausiai patinka. Dalis vaikų perprato posūkius, vis daugiau klausinėjo apie tai, ką reškia mygtukas „dvi linijos“ ir kada jį naudosime. Pastebėta, kad didesnė dalis bando programuoti kelis žingsnius iš karto, o suklydę bando dar kartą. Jeigu visiškai nesiseka, prašo pagalbos draugų.

Trečia veikla „Mano kelionė“. Vaikai susipažino su kelio ženklais ir įvairiomis transporto priemonėmis. Robotuko pagalba jie turėjo „važiuoti“ iki nurodytos vietos. Pasikalbėjome apie tai, kas yra „pauzė“ ir nutarėme, kad ją naudosime prieš pėsčiųjų perėjas. Veiklos metu vaikai stengėsi programuoti bent po 2-3 žingsnius iš karto, kas jau pramoko ir programavo visus žingsnius iš karto – bandė keliauti naudodami tik posūkius ir funkciją „pirmyn“. Po veiklos vienas vaikų uždavė klausimą: „o galėsime patys kada nors kilimą padaryti?“. Nieko nelaukę ėmėme svarstyti, kaip galėtų atrodyti mūsų kilimėlis, taip sukūrėme veiklą Nr. 4.

Ketvirta veikla „Mano pirmoji vardo raidė“. Vaikai langeliuose įrašė savo vardo pirmąją raidę ir ją „puošė“ taip, kaip norėjo. Vieni puošė pačią raidę, kiti – langelį, kuriame slėpėsi raidė. Susėdę ratu vaikai vienas po kito keliavo link savo raidės ir pasakojo, ką yra nupiešę. Pastebėta, kad vaikams tampa vis lengviau veikti su robotuku, daugelis ilgina kelią, rodo, kaip geba gerai ir greitai programuoti. Šios veiklos metu vienas vaikas išbandė triuką – prieš atsistodamas į langelį robotukas apsisuka vieną kartą. Nutarėme, kad kitame kilimėlyje reikės daugiau triukų, todėl darbuosimės ir kursime naujas veiklas.

https://youtu.be/JkTaGs7z9HM

Vilniaus lopšelis-darželis „Bangelė“

Akcijos veiklas organizavo: Agnieška Zaranko

Dalyviai: Grupė „Ruoniai” 5-7 metai

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Veiklos pavadinimas: „Bitutė ieško gėlytės“; „Vaisiai keliauja į krepšelį”; „Bitė skrenda namo“.

Bee-Botui gaminame spalvotus kvadratus, rodykles, paveikslėlius ir panaudojame šviesos stalą.

Žaidimas pradedamas nuo rodyklės su užrašu „Startas“. Vaikai keičia rodyklių kryptis ir padeda bitutei pasiekti tikslą: nuskristi į avilį, surasti gėlytę, nunešti vaisius į krepšelį.

Žaidimo metu vaikai kartojo spalvas. Jiems labai patiko keisti rodyklių kryptis, taip apsunkinant žaidimą ir kaskart sugalvodavo kažką naujo.

 Žaidimai su robotuku visada suteikia vaikams teigiamų emocijų.

Vilniaus lopšelis-darželis „Karuselė“

Akcijos veiklas organizavo: Tatjana Burinskienė, Irena Kochanska

Dalyviai: Gr. “Saulutė” vaikai, 5-6 m.

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. “Lobio ieškotojai”. Vaikai naudojo “Bee bot”, ieškodami lobio, iš pradžių jie lošė pagaliukus, vėliau juos keitė į popieriukus, kuriuose buvo parašytos raidės ir skaičiai, tuomet eidavo pre kilimėlio, statydavo bitutę į nurodytą vietą ir turėjo atidžiai nustatyti kryptį tam, kad laimėtų lobį.

Žaisdami tą žaidimą, vaikąi patyrė daug teigiamų emocijų, išmokė žaisti kartu, pakartojo kryptis: į kairę, į dešinę, pirmyn, atgal.

 

Klaipėdos Všį „Jūrų žvaigždutė“

Akcijos veiklas organizavo: Edita Gusevė

Dalyviai: Banginukų grupės vaikai: Dominyka Dručkutė, 6m.; Paulina Ignačik, 5m.; Greta Indriuškevičiūtė, 4m.; Vytautas Paplauskas, 4m.; Kasparas Dula, 3 m.

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Veiklos pavadinimas – “Kelionė pas draugus”. Trumpas aprašymas – žaidimo esmė nukeliauti pas pasirinktus draugus, neužlipant ant piktų vaikų. Užlipus ant žodžių, juos reikia perskaityti: labas rytas reiškia, kad gali keliauti dar kartą, o viso gero – praleidi ėjimą.

Vaikų pastebėjimai, įspūdžiai: Paulina: Man labai patiko važinėtis su bitute, nes bitutė gali nuvažiuoti kur aš noriu. Dominyka: Man patiko, kad gali išsirinkti, kur nori važiuoti, kuriuos vaikus aplankyti. Greta: Man labiausiai patiko važiuoti ant Op ir Pa.              Vytautas: Man labai patiko šis žaidimas, nes man gerai sekėsi. Kasparas: aš dar nelabai gerai moku atvažiuoti ant ten, kur reikia, bet man labia patinka bitutė.

Pagėgių savivaldybės Pagėgių lopšelis-darželis

Akcijos veiklas organizavo: Logopedė Lina Gružienė 

Dalyviai: „Zuikučių“ grupė, 6 metai.

Trumpa informacija ir refleksija apie akcijos eigą ir rezultatus. Veiklos pavadinimas: “Edukacinių bitučių- robotų BEE-BOT ralis” naudojimas, edukacinėje pamokėlėje pavadinimu “Ruduo” Pagėgių savivaldybės Pagėgių lopšelyje- darželyje.

Trumpėjančios dienos ir ilgėjantys vakarai primena, kad jau įpusėjo ruduo, dovanojantis orų permainas, nuostabias spalvas, sodo ir daržo gėrybes.  Pagėgių savivaldybės Pagėgių lopšelio-darželio logopedė  pajutusi įpusėjusio rudens dvelksmą nusprendė su darželinukais turtinti žinias apie rudenį, jo požymius, sodo ir daržo gėrybes edukacinėje integruotoje veikloje „Ruduo”. Robotas BEE-BOT padėjo ingertuoti pamoką kalbant ir supažindinat vaikus su rudens gėrybėmis ir šiuo metų laiku. Ši veikla vaikams suteikė galimybę vystyti savo supratimą apie metų laiką, rudens gėrybes, darbus, kurie yra dirbami rudens laikotarpiu, gamtą ir besikeičiančias emocijas. Vadovaudamiesi, kur kairė, kur dešinė į priekį ir atgal vaikai pasiekė kelionės tikslą.

Pagrindinis šios veiklos tikslas buvo įvardinti rudens gėrybių pavadinimus, sodo darbus, gamtos reiškinius susijusius  su rudeniu.

Manau puikiai pavyko paskatinti vaikus kurti, susieti tam tikrus dalykus, stebėti ir atrasti daug naujų bei netikėtų dalykų.

Ši veikla skatino vaikų kūrybiškumą, kitokį požiūrį į supančią aplinką, daiktus ar augalus. Taip pat, vaikai suprato, kaip svarbu yra rudenį būti gamtoje ir mėgautis jos teikiamomis gėrybėmis.

“Zuikučių” gr. tai buvo nauja veikla, todėl įspūdžiai tik patys geriausi. Manau ši veikla padėjo  būti atidesniems gamtoje, tyrinėti ne tik esančias gerybes ir namų darželio, bet ir supančią aplinką darželio kieme ar vaikščiojant parke. Vaikai patyrė daug teigiamų emocijų ir ne kartą minėjo, kad norėtų panašių užsiėmimų, nes ši veikla iš tiesų jiems labai patiko.

 

Įrašas paskelbtas temoje be kategorijos. Išsisaugokite pastovią nuorodą.